יד ביד אירחו את מר עבדללה אבו קישק

במשרדי ארגון "יד ביד" בלוד התקיים השבוע מפגש מרגש בין יו"ר הארגון, הרב יעקב גלויברמן, לידידו הטוב מזה שנים רבות, מר עבדללה אבו קישק.

במשרדי ארגון "יד ביד" בלוד התקיים לאחרונה מפגש מרגש בין יו"ר הארגון, הרב יעקב גלויברמן, לידידו הטוב מזה שנים רבות, מר עבדללה אבו קישק.
 
מר אבו קישק, אשר ניהל במשך שנים רבות את לשכת האוכלוסין במחוז רמלה, נודע בזכות תרומתו הרבה לסיוע במקרים מורכבים ובטיפול מקצועי ומסור בכל פונה.

 

הרב גלויברמן ומר אבו קישק מכירים מזה שנים רבות ושיתוף הפעולה ביניהם הניב פירות רבים לטובת הקהילה. במהלך הפגישה שבה נוכח המתנדב הנפלא מר חלאד אלדעדלה, העלו זיכרונות משותפים ודנו באתגרים ובהצלחות שחוו לאורך השנים.

 

הרב גלויברמן הציג למר אבו קישק את הפעילות הנוכחית של ארגון "יד ביד" ואת הפרויקטים הרבים שהארגון מקדם למען תושבי העיר לוד ותושבי ישראל.
 
הוא הדגיש את החשיבות של שיתוף פעולה בין הגורמים השונים בקהילה ואמר כי דמותו של עבדללה מהווה מודל לחיקוי במתן שירות מקצועי, רגיש ואנושי.

 

הרב יעקב גלויברמן הודה לעבדללה אבו קישק על ביקורו והביע את הערכתו הרבה לפועלו הרב שנים רבות. הוא ציין כי הארגון ימשיך לפעול ללא לאות למען הקהילה, בתקווה לשיתופי פעולה נוספים שיתרמו לשיפור איכות החיים של תושבי לוד והאזור כולו.
 
דילוג לתוכן