תלמידי בית ספר עתיד-מדעים התנדבו במרכז החסד "יד ביד"

30 תלמידים מבית ספר עתיד-מדעים, הגיעו למרכז החסד "יד ביד" בלוד לסייע במיון וסידור בגדים חדשים לטובת קשישים ומשפחות נזקקות.

כ-30 תלמידים מבית ספר עתיד-מדעים בלוד, יחד עם המורה רחלי פיירברון, הגיעו למרכז החסד "יד ביד" בלוד לסייע במיון וסידור בגדים חדשים שניתנים לטובת קשישים ומשפחות נזקקות.
 
ההתנדבות התקיימה ברוח של עזרה לזולת, והייתה חלק בלתי נפרד מפעילות הקהילה של בית הספר.
התלמידים פעלו בחריצות ובמסירות, מיינו את הבגדים וסידרו אותם בצורה נגישה ונוחה. המורה רחלי פיירברון הנחתה אותם והדגישה את החשיבות של התנדבות בקהילה ואת הערך הגדול של עזרה לאחרים. הפעילות המשותפת חיזקה את תחושת הסולידריות והקהילתיות בקרב התלמידים.
 
לאחר סיום ההתנדבות, סיירו התלמידים והמורה בכל מחלקות העמותה והתוודעו לפעילויות המגוונות שמתקיימות בה, כולל חלוקת מזון, סיוע לקשישים ותמיכה במשפחות נזקקות. אנשי העמותה הסבירו לתלמידים על העבודה החשובה שהם עושים למען הקהילה.
 
בהמשך, ביקרו התלמידים במוזיאון התמונות של לוד, שם נחשפו לתמונות היסטוריות של העיר שצולמו החל משנת 1949 על ידי הצלם מרצל אלמגור.
 
ההדרכה במוזיאון הועברה על ידי מר שמיל טנא מבית הקפה לגמלאים, שהעשיר את ידיעתם של התלמידים בהיסטוריה ובתרבות המקומית. התמונות הציגו את לוד במגוון תקופות וזוויות, והעניקו לתלמידים מבט מרתק על השינויים וההתפתחות שחלו בעיר.
 
הביקור במרכז החסד "יד ביד" והסיור במוזיאון התמונות הותירו רושם עמוק על התלמידים והמורה. הם חזרו לבית הספר עם תחושת סיפוק וגאווה על תרומתם לקהילה, ועם ידע רחב יותר על ההיסטוריה של העיר בה הם גרים ולומדים.
 
יוזמת ההתנדבות במרכז החסד "יד ביד" בלוד היא דוגמה מצוינת לחינוך לערכים של נתינה וקהילתיות, וממחישה את המחויבות של בית ספר עתיד-מדעים לטפח תלמידים מעורבים חברתית ואכפתיים.
9675
דילוג לתוכן