בכבוד ובשפע: סודקסו מתנדבים באריזת מזון

עובדי סודקסו התגייסו לאריזת וחלוקת סלי מזון למשפחות נזקקות לקראת חג ראש השנה בארגון יד-ביד

היום התקיימה יוזמה מרגשת של התנדבות ועשיית חסד כאשר עובדי חברת ההסעדה סודקסו, בהובלת המנכ"ל מר אודי בן שימול והגב' רינת לחנה, סמנכ"לית משאבי אנוש, התגייסו למען אריזת וחלוקת סלי מזון למשפחות נצרכות לקראת חג ראש השנה.

 

הפעילות נערכה במפעל החסד "יד ביד" שבראשות הרב יעקב גלויברמן בלוד, המוכר בזכות פעילותו החברתית הענפה והתמיכה שהוא מעניק לאוכלוסיות מוחלשות לאורך כל השנה.

 

עובדי סודקסו, יחד עם צוותי הניהול, נרתמו למשימה במלוא המרץ, והקדישו את זמנם למילוי סלי המזון במוצרים חיוניים לחג, בהם מוצרי יסוד כמו שמן, קמח, סוכר, פירות, ירקות, בשר, לחם ועוד פריטים חיוניים לשולחן החג. מלבד האריזה, העובדים השתתפו גם בתהליך החלוקה הישירה למשפחות נזקקות, במטרה להבטיח שהן יוכלו לחגוג את ראש השנה בכבוד ובשמחה, למרות האתגרים הכלכליים שהן מתמודדות עמם.
 
מר אודי בן שימול, מנכ"ל סודקסו, הדגיש את החשיבות של מעורבות חברתית בעשייה קהילתית כערך מרכזי בחברה. "היכולת שלנו לתרום לקהילה בה אנו פועלים ולסייע לאלו שזקוקים לכך ביותר היא חלק בלתי נפרד מהחזון של סודקסו," אמר בן שימול. "השותפות עם מפעל החסד 'יד ביד' מעניקה לנו הזדמנות להשפיע בצורה חיובית על החיים של אנשים רבים, במיוחד בתקופות חגיגיות כמו ראש השנה, בהן הרצון לשמחה משפחתית ולשולחן מלא חשוב כל כך."
 
רינת לחנה, סמנכ"לית משאבי האנוש של סודקסו, הוסיפה: "עבורנו, זה יותר מלהעניק מזון – זו הזדמנות להיות חלק מקהילה חמה ותומכת. לראות את השמחה וההוקרה בעיני המשפחות מחזקת את התחושה שמה שאנחנו עושים הוא בעל ערך אמיתי."

 

הרב יעקב גלויברמן, מייסד ומנהל מפעל החסד "יד ביד", הודה מעומק ליבו לצוות סודקסו על התגייסותם למען מטרות החברה, וציין את החשיבות של שיתופי פעולה עם חברות מובילות במשק הישראלי. "כשאנשים מהשורה הראשונה מתגייסים לעשייה חברתית, זה מחזק את הקשר בין כל חלקי החברה הישראלית ומעביר מסר חשוב של ערבות הדדית," אמר הרב גלויברמן.

 

בזכות שיתוף הפעולה הזה, משפחות רבות באזור לוד והסביבה יוכלו לחגוג את ראש השנה עם שולחן מלא ומזון בשפע, מה שלא היה אפשרי עבורן ללא עזרת המתנדבים.
 
הפעילות של סודקסו במסגרת "יד ביד" ממשיכה את המסורת של מעורבות חברתית ועשיית טוב, ומספקת דוגמה מרגשת לשיתוף פעולה בין מגזר עסקי לפעילות צדקה, למען אלו הזקוקים לסיוע.
דילוג לתוכן