הרב יעקב גלויברמן מוקיר את ארגון "לתת" על פרויקט ייחודי בלוד

יו"ר ארגון מפעל החסד "יד ביד", הגיע למשרדי הנהלת ארגון הסיוע "לתת" והעניק תעודת הוקרה והערכה למייסד מר ז'יל דרמון והמנכ"ל מר ערן וינטרוב

הרב יעקב גלויברמן, יו"ר ארגון מפעל החסד "יד ביד", הגיע היום למשרדי הנהלת ארגון הסיוע "לתת" והעניק תעודת הוקרה והערכה למנכ"ל מר ערן וינטרוב ולמייסד מר ז'יל דרמון

 

התעודה ניתנה על הפרויקט המשותף במסגרתו העניקו 51 מקררים חדשים של המותג האיטלקי "דלנוגי" למען קשישים ומשפחות נצרכות בעיר לוד המוכרים לרשויות הרווחה.

 

במהלך הטקס, הדגיש הרב גלויברמן את חשיבות שיתוף הפעולה בין הארגונים הפועלים למען רווחת הקהילה והדגיש את המחויבות המתמשכת לשיפור איכות החיים של אלו הזקוקים לסיוע.

 

"הענקת מקררים חדשים למען הקשישים והמשפחות הנצרכות היא לא רק מחווה של נדיבות אלא גם פעולה המעניקה תחושת כבוד וביטחון לאלו הזקוקים לה", אמר הרב גלויברמן.

 

מר ז'יל דרמון, מייסד ארגון "לתת", הודה לרב גלויברמן ולארגון "יד ביד" על ההכרה והתמיכה, והביע את תקוותו להמשך שיתוף פעולה פורה בעתיד.

 

"הפרויקט הזה הוא דוגמה מצוינת למה שניתן להשיג כשארגונים פועלים יחד למען מטרה משותפת," ציין דרמון.

 

מר ערן וינטרוב, מנכ"ל ארגון "לתת", הוסיף כי הפרויקט הוא חלק ממאמץ רחב יותר לשפר את תנאי המחיה של הקשישים והמשפחות הנצרכות בלוד ובאזורים נוספים בארץ. "אנו מחויבים להמשיך ולפעול למען אלו הזקוקים לעזרתנו, ולמצוא דרכים יצירתיות ויעילות לסייע להם" אמר וינטרוב.

 

הפרויקט המשותף של ארגוני "יד ביד" ו"לתת" הוא דוגמה מובהקת לשיתוף פעולה מוצלח למען הקהילה, ולחשיבות התמיכה ההדדית בין הארגונים השונים הפועלים בתחום הסיוע החברתי בישראל.

 

יש לציין כי ארגון הסיוע "לתת" מעניק סיוע נרחב לארגון "יד ביד" לאורך כל השנה במגוון ענק של מוצרים ופרוייקטים

דילוג לתוכן