מוקירים את חברת ניופאן למוצרי חשמל

מייסד ארגון הסיוע "מפעלי החסד יד ביד", העניק תעודת הוקרה למר צבי גיור, המנכ"ל והבעלים של יבואנית מוצרי החשמל ניופאן, על תרומתו הנפלאה.​

הרב יעקב גלויברמן, מייסד ארגון הסיוע "מפעלי החסד יד ביד", העניק תעודת הוקרה למר צבי גיור, המנכ"ל והבעלים של יבואנית מוצרי החשמל ניופאן, על תרומתו הנפלאה של מזגנים חדשים למען הקפה החברתי בלוד.

 

הקפה החברתי בלוד הוא מקום מיוחד במינו, המעניק חום ותקווה לגמלאים, קשישים וחיילי צה"ל. בזכות תרומתו של מר גיור, המבקרים נהנים מסביבה נוחה וממוזגת, המאפשרת להם לשהות במקום ולהרגיש חלק מקהילה תומכת ואוהבת.

 

הרב גלויברמן הדגיש את החשיבות הרבה של הפרויקט ואת ההשפעה החיובית שיש לו על חיי האנשים הנעזרים בו.

 

"תרומה זו לא רק שמסייעת מבחינה פיזית, אלא גם מעניקה תחושת חום ואכפתיות לאלו הזקוקים לה ביותר," ציין הרב גלויברמן במהלך הענקת התעודה.

 

מר צבי גיור הודה על ההכרה והביע את שמחתו על ההזדמנות לתרום למען מטרה כה נעלה. "אנחנו בניופאן רואים בתרומה לקהילה ערך עליון, ושמחים להיות חלק מפרויקטים שמביאים לשינוי חיובי בחייהם של אנשים," אמר גיור.

 

ארגון "מפעלי החסד יד ביד" ממשיך להוביל במיזמים חברתיים רבים, ולספק תמיכה לאלו הזקוקים לה ביותר. השיתוף פעולה עם ניופאן הוא דוגמה נוספת למחויבות הארגון לשיפור איכות החיים בקהילה ולחיזוק הערבות ההדדית בישראל.

דילוג לתוכן