תיק לכל ילד

כבר 23 שנים במפעל החסד יד ביד מעניקים ילקוטים חדשים ואיכותיים ובנוסף ערכות כתיבה מלאות בכל טוב כל זה למען תלמידים ותלמידות אשר זקוקים לתמיכה.

עם פתיחת שנת הלימודים, כמעט כל ילד וילדה מכירים את ההתרגשות והשמחה הגדולה בעת רכישת הציוד ללימודים בבית הספר.
 
מתיקי גב (ילקוטים), דרך קלמרים ועפרונות ועד קלסרים ויומני שנה עם חתימות של מפורסמים, כולם תוצר לוואי לשוק המשגשג של התוכניות והסרטים בערוצים השונים.
 
אמנם, ילדים רבים מפעילים מכבשי לחצים על הוריהם על מנת שיקנו להם את הציוד הכי יוקרתי, פעמים רבות עקב לחץ חברתי והרצון להרשים את ילדי הכיתה. וההורים מצידם, נכנעים לתכתיבי החברה החומרנית ומשלמים מאות ואלפי שקלים עבור הפריטים היקרים והנוצצים ביותר.
 
אך נראה כי קולו של הרוב הדומם אינו נשמע. קולם של ילדים רבים במדינתנו הקטנה, שחולמים בלילה רק על השלמת הציוד המינימאלי ההכרחי כדי ללמוד, נאלם ונעלם מאוזניהם של רבים.
 
לצערנו אותם ילדים לא שמורה הפריווילגיה להתלבט האם לקנות יומן של מפורסם כזה או מפורסם אחר, הם יכולים רק לחלום על כך, במקרה הטוב.
 
אותו ילד יכול להיות הבן של השכן, או חבר של הילד מהכיתה והוא זקוק לעזרתך. הוא רוצה ללמוד, יש לו מוטיבציה להגיע רחוק ולהשפיע על עתיד החברה אבל להוריו אין אפילו כסף לרכישת מחברות וקלסרים, פשוטים ככל שיהיו.

 

עמותת מפעל החסד יד ביד מסייעת לילדים אלו בחלוקת תיקים חדשים לצד ערכות כתיבה מובחרות לקראת שנת הלימודים וגם אתה יכול לקחת בכך חלק.
 
בזכותך, עוד תלמיד בישראל ירגיש כשווה בין שווים.
דילוג לתוכן