פרויקט לאומי: ילקוטים וכלי כתיבה לתלמידים נצרכים

בלוד, ארגון מפעל החסד יד ביד ממשיך במסורת של נתינה, כשהוא מעניק זו השנה ה-24 אלפי ילקוטים וערכות כתיבה לתלמידים מאוכלוסיות נצרכות ברחבי ישראל.

הרב יעקב גלויברמן, מייסד ומנהל הארגון, מציין את חשיבות היוזמה: "הבסיס להצלחה של תלמיד הוא להגיע לבית הספר עם כלים כמו כל התלמידים".

 

באמצעות שיתוף פעולה עם רשויות הרווחה, הארגון מספק לתלמידים את הכלים הנדרשים ללימודים, ומאפשר להם להתחיל את שנת הלימודים עם תחושת ביטחון ושוויון.

 

השבוע, כחלק מהכנות לקראת שנת הלימודים הקרובה, הגיעו עשרות נערים ונערות מתוכנית "קו הזינוק" למרכז הלוגיסטי של ארגון "יד ביד" בלוד.

 

תוכנית "קו הזינוק" היא תוכנית מנהיגות ייחודית המכשירה בני נוער להיות מנהיגים בקהילה ומחוץ לה.

 

הנערים והנערות סייעו באריזת כלי הכתיבה והילקוטים החדשים, תורמים מזמנם וממרצם למען מטרה חשובה זו.

 

ההשתתפות בפעילות זו אפשרה להם לחוות את הערך של תרומה לקהילה ואת הכוח שבנתינה.

 

תוכנית "קו הזינוק" מקנה לבני הנוער כישורי מנהיגות באמצעות פעילויות חינוכיות וחברתיות. החוויה במרכז הלוגיסטי של "יד ביד" חיזקה אצלם את תחושת המסוגלות העצמית וההבנה שיש בכוחם להשפיע בצורה חיובית על הקהילה בה הם חיים.

 

יוזמות כמו זו של ארגון מפעל החסד יד ביד והתוכנית "קו הזינוק" מדגישות את חשיבות הסולידריות החברתית ועזרה לזולת. הן מראות כיצד ניתן לשפר את פני החברה הישראלית באמצעות נתינה ותרומה לקהילה, ומציבות דוגמה מצוינת לערכים של שוויון והזדמנות לכל תלמיד, ללא קשר לרקע הכלכלי של משפחתו.

 

עם ההכנות לקראת שנת הלימודים הקרובה, ארגון מפעל החסד יד ביד ממשיך להוות דוגמה ומופת לנתינה וחסד, כשהוא מספק לתלמידים את הכלים הדרושים להצלחתם.

דילוג לתוכן